Archive for September, 2009

Raya@Wawasan

Posted: September 16, 2009 by Wawasan UNITEN in Wawasan

Kami ingin menjemput semua ahli, alumni

WAWASAN dan ahli-ahli WU ke aktiviti

terbaru yang dianjurkan Kelab Wawasan

Aktiviti: Sambutan Hari Raya

Tarikh: 9 Oktober 2009

Tempat: COE Foodcourt

Masa: 8.00-11.00mlm

Tema: Baju Pagi Raya Pertama

(bukan mlm pertama okey..hoho0ho0)

Menu:

Aktiviti ni kite wat secara POTLUCK!!!

Setiap org bwk la kuih ry @ juadah…then kite makan la ramai2 & kongsi sume mknn tu….ala..mcm jamuan raya ms zaman2 sekolah dlu la (^_^)

jd korg smpai jer umah nnt jgn lupe kidnap 1-2 balang kuih yer….

So, nnt nk blk UNITEN pas ry jgn lupe bwk baju melayu,sampin, baju kurung,kebaya,kebarung & ape2 fesyen baju raya korg thn ni ek..jgn dtg pakai bj kelawar sudey…hehehee…

Harap semua dapat meluangkan sedikit masa untuk kita sama-sama keluarga wawasan menyambut hari raya pada tahun ini, dengan kehadiran anda semua diharap dapat memeriahkan lagi program kali ini….raya hanya setahun sekali….

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

Diambil dari >sini<

Selamat Hari Raya!!!

Posted: September 13, 2009 by Wawasan UNITEN in Wawasan

Slide1

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua ahli wawasan.. Nie adalah post pertama board baru wawasan..

Dah 24 hari kite berpuasa.. Kejap je rasanya masa berlalu.. Sedar x sedar, pejam celik pejam celik kita dah nak menyambut 1 syawal yang cukup bermakna bagi umat islam.. 1 Syawal yang menandakan hari kemenangan bagi kita semua..

Hehe..mesti ramai yang tak sabar nak sambut raya kan.. Tapi dalam kita hepi2 sambut raya janganlah kita lupa kat orang yang sedang berduka.. Jangan suka2 sgt sebab pas raya kita da nk final da..hehehe..

Dikesempatan ini, saya mewakili barisan kepimpinan 2009/2010 ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA!!!!!MAAF ZAHIR DAN BATIN..

Majlis Berbuka Puasa

Posted: September 7, 2009 by pendeka7 in Wawasan


Berbuka@WaWasan


Aktiviti: Buka Puasa
Tarikh: 13 September 2009
Tempat: COE Foodcourt

Aturcara Program:

  • 6.15ptg-7.10ptg – Ketibaan ahli-ahli
  • 7.10ptg-7.20ptg – Persiapan Solat Maghrib Berjemaah
  • 7.20ptg-7.40ptg – Solat Maghrib
  • 7.40ptg-8.15mlm – Makan

Juadah Berbuka Disediakan!!!

*sape-sape nk bwk kuih sendiri pn boleh..kiotrg sediakan makanan berat :p

p/s: kite semua akan solat dlu baru la kite makan ramai-ramai untuk mengelakkan kite terlajak maghrib nnt maklumlah bile da borak2 kang lupe lak 🙂


Terbuka kepada SEMUA AHLI WAWASAN,

ALUMNI WAWASAN DAN SOWU


“Barangsiapa memberi makan kepada orang yang berbuka puasa maka dia memperoleh pahalanya, dan pahala bagi yang (menerima makanan) berpuasa tidak dikurangi sedikitpun.”  (Hadis Riwayat. Tirmidzi)