Dinner@Wawasan is back!!!

Posted: July 12, 2011 by Wawasan UNITEN in Wawasan

The Wawasan Uniten Annual Dinner Returns!!!

Date     : 24 July 2011 (Sunday)
Time     : 7.30pm ~ 12.00am
Venue   : Hotel Equatorial , Bandar Baru Bangi
Theme  : Rock n’ Roll
Fees     : RM 80/per pax

For More Information,visit:

http://www.wawasandinner2011.blogspot.com

Reservation,please Contact

Brother Am   013-435 2646
Ija                 012-222 5852
Kuro Kumo  012-634 3389

 

LETS ROCK N ROLL!!!!!!

Comments
  1. zarkozi says:

    adik-adik,abang-abang,kakak-kakak… maaf bertanya yer… tapi rasanya poster yang kt atas tuh boleh remove kot… maaf laa yer tapi saya takut orang lain tertipu dengan marketing anda ehehehe rasanya takde kot awie,amy dan juga hattan yang akan datang kan… saya tau itu hanya gimik tapi saya takut ada orang yang akan percaya.. nanti ada orang yang komplen plak.. so dari orang komplen kemudian baek saya komplen skang… at least yang kene maki pun saya sorg jer ehehe… aper2 pun usaha buat banner/poster tu dihargai … cuma jangan nanti ada yang salah anggap maklumat … sekian terima kasih 🙂

Leave a Reply

